Wyjazd edukacyjno-kulturalny w Bieszczady

W dniach 15.11.2018r- 19.11.2018r  została zorganizowana wycieczka edukacyjno -kulturalna w Bieszczady dla uczestników oraz pracowników Centrum Integracji społecznej w Witowie.

W czasie owego wyjazdu, pierwszego dnia zwiedziliśmy  Zamek w Łańcucie. Zamek ten jest jedną z najpiękniejszych rezydencji arystokratycznych w Polsce. Słynie ze znakomitych wnętrz mieszkalnych oraz niezwykle interesującej kolekcji pojazdów konnych. Zespół pałacowy otacza stary, malowniczy park w stylu angielskim, w którym wznoszą się liczne pawilony i zabudowania gospodarcze, ściśle niegdyś związane z codziennym życiem łańcuckiej rezydencji.

Stamtąd wyruszyliśmy do hotelu ZEFIR***, gdzie odbyła się uroczysta kolacja i wieczór biesiadny.

Drugiego dnia  wraz z przednikiem zwiedziliśmy Klasztor sióstr Nazaretanek w Komańczy. Drewniany dom z murowanym parterem w stylu szwajcarskim znajdujący się  na górskiej polanie wywarł na nas niesamowite wrażenie. Została nam  przybliżona historia tego miejsca oraz historia internowania prymasa Wyszyńskiego.

Następnie, wycieczką objazdową,  udaliśmy się na punkt widokowy  nad Przełęcz Wyżną, obejrzeliśmy pokazową zagrodę żubra oraz podziwialiśmy piękne pejzaże gór Bieszczadzkich.

Trzeciego dnia również z  przewodnikiem odwiedziliśmy Solinę, miejscowe Krupówki, gdzie mogliśmy nabyć pamiątki z tego miejsca oraz Tamę nad malowniczym  Jeziorem Solińskim skąd udaliśmy się do Polańczyka gdzie pieszo odbyliśmy wędrówkę na wzniesienie u stóp którego znajduje się Sanktuarium Matki Boskiej Pięknej Miłości.

Posted in aktualności, Wydarzenia.